joi, 14 iulie 2016

Ce nu trebuie să-ţi lipsească din bagajul de vacanţă?


Sunteti gata sa plecati in vacanta? Stiu ca aveti deja lista cu ce trebuie sa va puneti in bagaje, nu?

Dar, sunt convinsa ca ati uitat ceva. Cred ca nici nu v-ati gandit la ce-o sa va spun eu sa va puneti in bagaje.

Cateva ziare, asta va spun sa va puneti in valiza. De ce ?

Daca sunt necitite, gasiti dumnevoastra  momente cand vreti sa rasfoiti un ziar. O sa-l aveti la indemana.

Dar, mai jos, va spun la ce va este de ajutor ziarele citite, de ce sa le carati cu dumneavoastra?


1. Obisnuiti sa luati fierul de calcat cu dumneavoastra in vacanta? Daca da, probabil n-o sa luati si masa de calcat, nu?

Si totusi aveti nevoie de o masa de calcat. Ce faceti?

Nu aveti decat sa improvizati o masa pentru calcat. Umpleti  cu ziarele impaturite din valiza o fata de perna. Aveti grija ca suprafata sa fie cat mai dreapta. Asezati apoi fata de perna pe o masuta sau direct pe podea si incepeti sa calcati.


2. Sunteti in vacanta la munte sau intr-o drumetie, nu are importanta unde. Dumneavoastra sau altcineva a cazut si si-a rupt o mana sau un picior.  Ce faceti? Durerea este ingrozitoare!

Daca banuiti ca este o fractura, este important sa mobilizati membrul respectiv pentru a domoli durerea sau preintampina alte complicatii. Cum? 
Eeee….! Aici va vine in ajutor ziarele din valiza.

Confectionati o atela din cateva foi de ziar inadoite pana devin rigide si prindeti-o sub membrul rupt cu cateva fasii de banda adeziva.


3. Acum ca vremea este asa de schimbatoare, nu stim la ce sa ne asteptam cand plecam in vacanta.  Plecam in vacanta cu masina si ne trezim ca ne-am impotmolit. Nu mai putem sa scoatem masina dintr-o groapa plina cu noroi.

Dam in fata, dam in spate, o acceleram de iese fum din ea si tot nu reusim sa iesim de acolo?

Dumneavoastra ce faceti, daca nu aveti masina cu tractiune integrala?

Va spun eu ce am facut intr-o astfel de situatie.

Am luat niste foi de ziar din portbagaj si le-am pus jos in spatele masinii astfel incat rotile din spate sa le prinda. Asa am reusit sa iesim din groapa plina cu noroi.

Nu am cerut ajutor la nimeni, mi-a fost de ajutor foile de ziar din portbagaj.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *