marți, 9 februarie 2016

Corpuri de iluminat – veioze



 Fiecare dintre noi stim ca atunci cand vrem sa ne relaxam, cautam un spatiu adecvat pentru acest lucru.

Ce cautam de fapt?

Cautam un loc in care sa avem un sentiment de caldura, un loc care ne face sa ne simtim confortabil.

Ati observant  bineinteles, ca indiferent unde mergem sa ne relaxam, in living, pe balcon sau terasa, in gradina sau linga piscina, in diferite localuri, un rol deosebit il are lumina.

De aceea, un corp de iluminat pe linga scopul sau tehnic, da eleganta, creeaza atmosfera si da personalitate spatiului in care suntem.


Pentru astfel de  locuri care sa ne creeze relaxare, sa ne dea un sentiment de intimitate si confort, am impletit cateva modele de veioze cu impletituri care da o lumina calda si creeaza un joc de lumini placut.


Este o combinatie intre fier si o impletitura de hartie. Puteti observa jocul de lumini de pe perete pe care il da o astfel de impletitura.

Jocul de lumini il vedeti mai bine aici:



Fierul, un metal banal si rece, asa il simt eu, combinat cu alte materiale parca isi pierde din acea banalitate.






Am dreptate?

La alte tipuri de veioze, la care am imbinat impletitura cu altceva, am obtinut un joc de lumina si culoare.


Stativul veiozei l-am impletit, iar la abajur am folosit hartia de filtru.

O alta veioza, un model clasic, este lucrata la fel, dar alt model, mai traditional 







Pentru serile petrecute pe terasa am impletit un abajur modern pentru lampa.






Becuri cu leduri si alte corpuri de iluminat puteti gasi la vreauled.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *