marți, 31 mai 2016

Cosuri depozitare baie



Baia, este locul unde dimineata facem ultimele pregatiri inainte sa plecam de acasa. 

Este zona din casa pentru ingrijirea individuala, care trebuie sa fie bine organizata  pentru ca dimineata suntem foare grabiti.  

Somnorosi cum suntem dimineata, trebuie sa avem totul la indemana, sa stim unde ne gasim peria de par sau alte obiecte necesare, pentru ca altfel ne putem trezi ca se uita lumea cam ciudat la noi in metrou sau la serviciu!
Vi s-a intamplat?

Intr-o casa se aduna tot felul de obiecte de care avem nevoie. Si in baie avem nevoie de spatiu cat mai mult, pentru ca lucrurile se aduna, iar baia parca se micsoreaza.

O solutie pentru a mari spatiul de depozitare sunt cosurile suprapuse.




Eu, ca sa maresc spatiul de depozitare in baie, am impletit aceste cosuri suprapuse. Le-am impletit din hartie pentru ca sunt usoare. Am folosit o culoare care sa se asorteze si cu celalalt mobilier din baie. 

Pentru ca in baie este umezeala si abur mai mult, am folosit aracet de mobila si lac de yacht pentru a creste rezistenta cosurilor de depozitare.

Cosurile suprapuse este o solutie ce iti ofera mai mult spatiu de depozitare in baia care si asa este destul de mica.

Asa ca folosind aceste minunate cosuri, in culorile dorite ai totul organizat, iar acum te poti concentra pe ceea ce este important pentru tine. 

Daca te pot ajuta, sunt aici, ma poti contacta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *