miercuri, 2 martie 2016

Sa ne jucam cu forme si culori


La impletiturile mele asta fac, ma joc cu forme si culori. Lucrez  forme obisnuite sau imi pun imaginatia la lucru si imi iese  ceva  mai deosebit.

Imi place ceea ce fac, pentru ca, dupa cum vedeti cand faci ceva ce-ti place te mai si joci. Astazi asta am facut, m-am jucat. Am impletit 2 forme mai deosebite.

De ce?

Nu vi s-a intamplat niciodata sa mergeti la munte (dar nu numai) si sa vedeti forme deosebite ale reliefului, ale unei stanci sau copac?  Nu v-au atras atentia tocmai prin forma lor? Asta am vrut sa fac si eu. Sa atrag atentia, sa copiez natura si s-o aduc in casa sub diferite culori.

Pentru ce?

Pai, impletiturile mele se utilizeaza nu numai pentru depozitare ci si ca decoratiuni. Ca o decoratiune am incercat  sa impletesc  si aceste 2 obiecte, dar sa le dau si o anumita utilizare.


Iata ce obtineti daca va jucati cu formele si culorile:



Spuneam ca aceste aceste forma pot fi si utile. La ce? Iata :





Impletiturile  pot avea diferite forma:



Vreti sa vedeti la ce o folosim o astfel de forma? Exista si o carte cu numele "Ne jucam cu forme si culoari", cu 20 fise de lucru si peste 100 de forme geometrice, deci, si pentru aceste fise se poate folosi forma mea sau iata pentru ce:








Din sfoara de hartie, o impletitura simpla si cateva alte materiale, obtineti o forma mai deosebita de glastra pentru flori uscate. 





Imaginatia dvs. nu trebuie sa se opreasca la aceste 2 forme, lasati-o sa zburde! 

Eu am dat startul, dvs. continuati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *