joi, 23 februarie 2023

Vaza handmade - idei de inspiratie pentru vaze handmade



Aici gasiti cateva modele de vaze decorative handmade, vaze impletite din hartie, vaze din carton si hartie si multe alte modele.

Vazele handmade din carton sunt de obicei utilizate ca alternative ecologice la vazele din sticlă sau din ceramică, deoarece cartonul este un material reciclabil și biodegradabil. Acestea sunt de asemenea ușoare și pot fi folosite pentru a crea aranjamente florale sau decorative pentru evenimente speciale sau pentru decorarea casei.


In acest sens, am impletit aceaste vaza decorative din hartie cu diferite modele de impletitura.

Cea mai noua vaza handmade. Daca sunteti interesati sa vedeti cum se impleteste aceasta vaza la care am folosit trei tipuri de impletituri vizionati video accesand linkul:  http://bit.ly/3l0IHlY




1.



Am vrut sa fac o vaza moderna, de aceea am folosit negrul elegant cu mici nuante de alb. Avand  aceasta culoare, ea face spatiul de locuit sofisticat, modern si elegant.


2.  O alta vaza, alta culoare, mai vesela.



3. Va propun si alte modele.


Iata aceasta vaza decorativa realizata pe un tub reciclat de hartie. Cu tuburi de hartie realizate din hartie tip ziar si boabe de fasole. Iata cum am impletit cateva materiale pe care le-am gasit prin casa si am realizat aceasta vaza.

Se pot realiza in diferite culori si marimi dupa cum vedeti mai jos.

Vaza din tuburi de hartie  reciclate


4. Vaza decorativa impletita tot din tuburi de hartie cu o impletitura model japonez.


Vaza cu impletitura japoneza

5. Un alt model de vaza handmade decorativa. 


La aceasta vaza am folosit baza culorii ca fiind argintiu, iar pe deasupra am sters cu negru, care i-a dat un aspect foarte interesant. 


Pentru a realiza aceasta vaza am folosit mai multe modele de banzi impletite din hartie pe care le-am combinat astfel incat sa obtin forma finala de mai jos:



Vaza decor handmade



6. Iata un model de vaza handmade - confectionata dintr-o sticla de plastic decorata cu impletitura din tubulete de hartie. 


Aveti si un tutorial in care va arat cum se poate face acasa aceasta vaza.

7. O alta idee de vaza handmade este o vaza patrata din carton si tubulete de hartie.


Daca vreti sa incercati sa faceti aceasta vaza, iata aveti tutorialul

8. Un alt model de vaza impletita:




Aveti si un tutorial in care va arat cum se poate face acasa o vaza decorativa handmade impletita din tuburi de hartie.





Recomand si:


1. Cum alegeti textura pentru o vaza.

2. Decoratiuni pentru personalizarea spatiului de locuit 


2. Decoratiuni handmade cu impletitura inspirata din alte culturi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *