miercuri, 25 noiembrie 2015

Cutie depozitare accesorii bijuterii



Am impletit din hartie o cutie pentru depozitarea  margelelor  si accesoriilor pentru confectionarea bijuteriilor.

Stiu, unii poate considera o pierdere de vreme, cand poti folosi una de plastic de pe piata, insa cand faci un lucru cu mana ta, placerea de a-l folosi este  mai mare.

Am lucrat un handmade pentru un alt handmade.

Cutia de depozitare are o impletitura simpla, obisnuita. Capacul este din carton cu o banda impletitta pe margine si am aplicat un medalion cu un trandafir pe mijloc. In interiorul cutiei am facut din carton cateva despatituri, pentru a separa margele de alte accesorii. Asa este mult mai usor de gasit si de folosit.


Am indraznit ai am combinat verdele kakii ( impletitura cutiei ) cu un rosu aprins. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *