duminică, 13 septembrie 2015

Cosulet impletit pentru Craciun


Este prea devreme sa vorbim de Craciun? 

Trebuie sa ne facem pregatirile din timp pentru Craciun. Mai ales la toate cadourile pe care dorim sa le facem. Iar daca avem musafiri, ne gandim si ce vom pune pe masa, nu?

Ganditi-va ca aveti musafiri,  ati mancat si ajungeti la desert. Ca sa fiti in ton cu aceasta sarbatoare, aduceti fructele intr-un astfel de cos:






Ce ziceti, va fi o surpriza pentru musafiri?

Cand l-am lucrat, m-am gandit daca se poate face cadou un astfel de cosulet plin cu bunatati. Eu as spune ca ar fi haios, numai daca prietenii dumneavoastra stiu si apreciaza astfel de glume. Sa nu creada altceva!

Am vazut acest model de cosulet si m-am gandit sa-l impletesc pentru masa de Craciun. Are urmatoarele dimensiuni: inaltime 14cm si diametrul la deschidere 19cm (fara urechi)si este impletit tot din hartie.

Il pot lucra cu multa placere si pentru dumneavoastra, daca doriti.

Iata mai multe poze cu acest cosulet impletit pentru Craciun:




Sper sa va placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *