joi, 9 iulie 2015

Cosuri - genti de mana




Azi am sa va arat unul din primele cosuri de mana lucrate.

Avand  forma unei gentute elegante poate fi utilizat zilnic pentru carti, reviste, umbrela sau orice aveti nevoie de transportat. Astfel de cosuri pot fi utilizate la piata sau plaja.





L-am lucrat cu o impletitura dubla foarte rezistenta. Dimensiunile sunt: 30x10x21.

Am folosit pentru colorarea tuburilor de hartie bejul la care am adaugat si putina culoare mai aprinsa - portocaliu.  

Pentru a-i da o nota mai eleganta am adugat cateva flori prin metoda servetelului.

Fiind primul cos de mana lucrat poate mai are cate un defect, dar lucrand totul se perfectioneaza.


Iata si alte modele de cosuri - gentute de mana cum le-am denumit eu:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *