marți, 5 iulie 2016

Impletitura 3+1 - pas cu pas in tutorial


Astazi, o sa va arat pas cu pas, cum se face impletitura de la cosul “Ama”. Eu i-am spus impletitura 3+1, deoarece impletim pe 3 tubulete cu o culoare si pe 1 cu o culoare.

Observati ca impletitura pe 1 tubulet se duce oblic, cu toate ca noi, o sa vedeti, impletim normal.

Cum facem asta?

Asta depinde cu cate tubulete incepem cosul.

3+1 fac 4, nu? Din 4 in 4 tubulete, modelul se repeta. Asta inseamna ca trebuie sa incepem cosul cu un nr. de tubulete divizibil cu 4, adica 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40. Ca sa ne iasa modelul cu 1 tubulet pe diagonala, incepem cosul cu un nr. de tubulete egal cu nr.divizibil cu 4 -1. ( adica 15, 19, 23, 27, 31, 35, 39).

Impletitura incepe din partea stanga spre dreapta, la fel merge si firul oblic.

Cosul pe care o sa-l fac, are fundul din carton, iar pentru a acoperi spatiul dintre cartoane am inceput cu o impletitura de 2 tubulete. Am continuat cateva randuri cu o singura culoare  si o impletitura tot cu 2 tubulete, dupa care am inceput impletitura 3+1.

Iata cum arata cosul finalizat cu o impletitura de 3+1.




Este un cos cu capac, impletit cu 2 culori, are o forma ovala si aspect lucios. Capacul este din carton decorat cu hartie colorata pe care am imprimat forma unor frunze in cracuta.

Poate fi folosit pentru depozitarea tuturor lucrurilor marunte din casa, pentru medicamente, papiote cu ate de cusut, sau orice altceva.

Cu acesta si celelalte tutoriale, puteti sa va impletiti singuri orice fel de cos.
Daca aveti intrebari sau sugestii va astept sa discutam.


Ca sa intelegeti mai usor, urmariti tutorialul filmat:





Si acum, spor la treaba!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *