marți, 6 iunie 2017

Cos din sfoara de hartie - cum se face manual un cos.


Un cos simplu din sfoara de hartie poate fi facut de oricine care vrea sa mestesugeasca astfel de obiecte lucrate manual chiar acasa.

Sfoara din hartie se face simplu din orice hartie pe care o aveti la indemana. Eu va recomand hartia de ziar pentru sfoara, pentru ca este mai maleabila si mai usor de manevrat.

Pentru a face sfoara de hartie, facem mai intai tubulete de hartie. Cum se fac tubuletele vedeti chiar aici.

Sfoara din tubulete de hartie, arata asa:







  • Primul pas in realizarea cosului este sa faceti tubuletele.
  • Pasul doi este sa impletiti din tubulete o cantitate suficienta de sfoara.
  • Dupa aceea, treceti la montarea cosului.
  • Dupa ce se monteaza cosul se poate vopsi. Pentru aceasta am apelat la o metoda simpla, o joaca pentru copii. 

Am pregatit intr-un pahar vopsea galbena si in altul vopsea albastra, le-am turant, fara sa amestec, una peste alta, dupa care acest amestec l-am imprastiat prin turnare peste cos. 

Pentru a prepara vopseaua am folosit: lac acrilic, putina apa si pigment colorant (se pot folosi si acrilice).

Prin aceasta metoda se pot observa pe cos intr-un fel de degrade toate culorile folosite.


Ca sa vedeti cat este de simplu de realizat acest cos din sfoara de hartie chiar la dumneavoastra acasa urmariti tutorialul de mai jos.






Daca devine interesant pentru dumneavoastra acest mestesug si vreti sa vedeti tot ce se poate realiza din hartie sau alte materiale, ma puteti urmari pe acest blog la rubrica "Cum facem..." sau pe canalul meu Youtube: Mestesuguri Impletite.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *